Chipsy DOMOWE



Chipsy ziemniaczane posypane słodką papryką, majerankiem, bazylią i solą

Polecam!!!

Przepis:

Kilka ziemniaków (w zależności ile porcji chcecie zjeść) pokrój na cienkie plasterki szerokości ok. 2 mm, wymocz w zimnej wodzie, następnie osusz ręcznikiem papierowym. Zamocz każdy plasterek z osobna w oliwie z oliwek; przełóż na formę, najlepiej wysmarowaną oliwą z oliwek. Przełóż chipsy do piekarnika nagrzanego do 230*C na ok. 15/ 20 min, aż się zarumienią. Możesz sprawdzić czy chipsy są już chrupiące, otwierając piekarnik i sprawdzając je np. widelcem. Gotowe!

Smacznego!

Komentarze

  1. Mam ochotę na takie domowe chipsy. Już od dawna myślałem aby zrobić samemu lecz zawsze się bałem że mi nie wyjdą. Teraz gdy mam ten przepis wszystko powinno się udać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinno a raczej w 100% SIĘ UDA. Dziękuję za komentarz ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiamy takie chipsy! Musimy spróbować zrobić je z tego przepisu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić jak najcieńsze a wtedy będą na równi wszystkie chrupiące ;) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń

Prześlij komentarz